شباب المنصورة

ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Ooouo_10

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب المنصورة

ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Ooouo_10

شباب المنصورة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شباب المنصورة

منتديات شباب المنصورة والوطن العربي .. احلي شباب وارق بنات

تنبيه: يرجي من اعضائنا و اصدقائنا القدامه
والجدد اعادة ذكرياتنا مع هذا المنتدي بزيارةجروب شباب المنصورة علي الفيس بوك بالضغط هنا كي نتواصل مجددا

ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا

lolo*body
    lolo*body
    :: عضــو جــديــد ::
    :: عضــو جــديــد ::

ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Auaaac10
    انثى
    نقــاط : 48468
    البــلد : مصر
    المدينــة : المنصوره
    sms : اصبر حتي يتتحقق حلمك واصبرحتي تلقي الحب فأذا لم يحدث
    الاثنين فلا تيأس ولا تستسلم فيمكن ان تجدهما يوما ما
    فالصبر مفاتيح كتيره

ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Empty ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا

مُساهمة من طرف lolo*body الأربعاء فبراير 23, 2011 3:10 pm

الموضوع ده بتاعي بس نقلاه من المنتدي الي كنت مشركه فيه ونقلته زي
    ماهوه علشان تعرفوا بيقولوا عليا ايه علشان من المنصوره
    ههههههههههههه
    ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا 38566alsh3er
    ازيكوا ياحلوين
    بصوا بقا ياقطقيط ياحلوين انا اليوم جيبالكم موضوعادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا 12
    عاجبني انى اعمله لذيذ كدا بس مش بيتاكلادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Hungry
    اكيد كل واحد فيكم حصل له موقف مضحك في حياته
    او مقلب صحبك/صحبتك
    عملوه فيك/فيكى
    موقف محرج حصلكم مثلاادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Whistle
    خناقه مثلا انا عرفاكم كل يوم تمسكوا فيا
    وتقولوا بتوع المنصوره شياطين
    ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Fencing
    يعنى زمانكم بشاكلوا طوب الارضادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا 50
    او موقف مرعب حصلكم طلعلكم حفريت مثلاادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Humble
    عووووووووووو

ولو محصلش انا مستنيه يحصلكم موقف مضحك
    علشان تيجوا تحكولىادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Love
    انا مستنيه
    يا كتاكيت ياصغيرين
    وحبايبي الاوز الكبير
    ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا 50

ياريت تحبوا الفكره وتقولوا علي المواقف الى حصلت
    معاكم ومن غير ما تخبوا عنى حاجه
    لانكم لو خبيتم حاجه هعرف
    وده سر المهنه

ماشي يا اوز ياكبير ويا كتكيت ياصغيرين
    قولوا حاضر
    ادخل بسرعه احكلنا عن مواقف حصلتلك  موقف مضحك/شجاعه /مقالب اتعمل فيك عملتها في حد/اي حاجه زي كدا Nod

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 17, 2024 10:56 am